uvádí...
21. kongres SAMOŠKA

Program

Odborný program přináší aktuální trendy a případové studie.
Praktické přednášky se zaměřují na konkrétní oblasti každodenní práce majitele prodejny.
1. den
24. 1. 2018

Registrace

Oficiální zahájení

Stand-up komedie U kasy

  • Odlehčený pohled na dnešní konzumní společnost vycházející jak z reálného, tak z absurdního základu
  • Autorská směs stand-up a pohybového herectví ze světa obchodu, komedie jednoho herce z prostředí supermarketů, hypermarketů, megamarketů a gigamarketů
Pavol Seriš

Raut a zábavný program

  • Prostor pro neformální setkání maloobchodníků, centrál maloobchodních aliancí, družstev, velkoobchodů a dodavatelů, utužení stávajících a navázání nových kontaktů
  • Představení výrobků a služeb partnerů na stáncích
  • Vystoupení kapely Silent Trio, tentokrát se zpěvačkou Lady Jane
2. den
25. 1. 2018

Registrace

Prezentace partnerů

  • Představení výrobků a služeb partnerů na stáncích
  • Ochutnávky novinek, soutěže o zajímavé ceny

Oficiální zahájení

Zdeněk Juračka

Panelová diskuse: Činnost dozorových orgánů a její vliv na pozitivní regulaci trhu

  • Vývoj  regulace  maloobchodního  trhu  v ČR – od bezbřehé liberalizace k regulaci významné tržní síly
  • Je účelné regulovat trh, nebo se dá spolehnout na samoregulaci prostřednictvím etického kodexu podnikatele?
  • Mají dozorové orgány dostatek pravomocí, prostoru a odvahy pro potírání nekalých praktik na českém trhu?
  • Problém bezpečnosti potravin versus jejich kvalita
  • Negativní vlivy dumpingových dovozů, podnákupních cen a dvojí kvality na český trh
  • Je výše postihů výchovná, nebo likvidační?
  • Kam tlačí tradiční trh neregulovaná expanze řetězců?
    Moderátor Ladislav Steinhauser
    Miloš Škrdlík
    Petr Solský
    Zdeněk Juračka
    Martin Klanica
    Mojmír Bezecný
    10:45–11:15

    Přestávka na kávu

    Předávání certifikátů Tradiční český obchod

    Příběhy úspěšných maloobchodníků ve videoreportážích

    • K Hladkým ve Veselí nad Moravou se nechodí jen na nákup, ale i na kávu či pro radu.
    • Po prvních krizových letech se zlínské prodejně Enapo v areálu bývalých Baťových závodů začalo díky dalšímu rozvoji okolí i skvělé vedoucí dařit.
    • Obchůdek v srdci Olomouce nabízí velký výběr regionálních a farmářských výrobků i útulné posezení, které vybízí k pořádání kulturních akcí či setkání s přáteli.
      Ivana Hladká
      Ivo Pešák
      Svatava Bukvová
      12:30–13:30

      Oběd

      Přejete si více věrných zákazníků? Musíte je znát!

      • Aby vám byl zákazník věrný, musíte si ho pamatovat, znát jeho potřeby i problémy.
      • Využijte toho, že velké firmy na své zákazníky nemyslí.
      • Zaměřte se na to, co nikdo nechce dělat.
      • Pohled na nejen zákaznickou věrnost očima známého psychologa
      Jeroným Klimeš

      Připravte se na nová pravidla ochrany osobních údajů

      • Věrnostní systémy, provozování e-shopu, zpracování údajů o zaměstnancích i obchodních partnerech, to všechno jsou oblasti, na které se bude vztahovat nové nařízení, tzv. GDPR.
      • Co budete muset od května 2018 dělat jinak a jak se na novou legislativu připravit?
      Petr Kůta

      Důležitější než věrnostní karta je práce s daty

      • Proč mít věrnostní systém?
      • Důkladný rozbor pokladních dat na úrovni každé transakce vám umožní poznat, jak se chovají jednotlivé skupiny zákazníků, a naznačí, jak o ně pečovat.
      • Možnosti využití dostupných nových technologií
      • Jak na to v menším měřítku díky změně tradičního přístupu k věrnostním systémům známým z řetězců
      Petr Křiklan

      Vyhlášení vítězů soutěží, tombola

      14:15–15:45

      TRADIČNÍ TRH POD LUPOU: SPECIÁLNÍ WORKSHOP PRO DODAVATELE

      BAROMETR TRHU

      • Vývoj českého maloobchodu, jak si stojí jednotlivé prodejní formáty, vč. tradičního trhu.
      • Kterým kategoriím se v současnosti na tradičním trhu daří a které naopak pociťují pokles prodejů?
      • Jaké jsou trendy v nejprodávanějších segmentech?
      Petra Flajtingrová

      TRADIČNÍ TRH SE PŘEDSTAVUJE…

      • Poznejte stav a potřeby domácího maloobchodu
      • Jak fungují jednotlivé sítě působící na českém trhu a jak s nimi navázat spolupráci?
      • Tentokrát se představí Enapo Obchodní a Čepos.
      Dana Trchalíková
      Petr Morava