uvádí...
21. kongres SAMOŠKA

Program

Odborný program přináší aktuální trendy a případové studie.
Praktické přednášky se zaměřují na konkrétní oblasti každodenní práce majitele prodejny.
1. den
6. 6. 2018

Registrace

Oficiální zahájení

Raut a zábavný program

  • Prostor pro neformální setkání maloobchodníků, centrál maloobchodních aliancí, družstev, velkoobchodů a dodavatelů, utužení stávajících a navázání nových kontaktů
  • Představení výrobků a služeb partnerů na stáncích
  • O hudební doprovod se během celého večera postará oblíbená kapela Silent Trio se zpěvačkou Lady Jane.
Silent Trio

Vystoupení Janka Ledeckého

  • Známého zpěváka s jeho slavnými hity doprovodí kapela Silent Trio.
Janek Ledecký
2. den
7. 6. 2018

Registrace

Prezentace partnerů

  • Představení výrobků a služeb partnerů na stáncích
  • Ochutnávky novinek, soutěže o zajímavé ceny

Oficiální zahájení

  • Organizátor, zlatí partneři
  • Úvodní slovo
Zdeněk Juračka

Předávání certifikátů Tradiční český obchod

Panelová diskuse: Jak v dnešní době budovat fungující pracovní tým prodejny?

  • Na trhu práce je více volných míst než nezaměstnaných, zvyšuje se tlak na růst mezd. Jak dlouho ještě?
  • Jak může tradiční trh reagovat na rostoucí platy prodavačů v řetězcích?
  • Nefinanční motivace personálu prodejen
  • Výhody i negativa práce v rodinné firmě
    Moderátor Marek Juračka
    Karel Pilčík
    Vladimír Pikora
    Markéta Soukupová
    Jindřich Hodek
    Ivana Hladká
    11:00–11:30

    Přestávka na kávu

    Mileniálové, maminky s dětmi, generace 50+: co očekávají od obchodu?

    • Jak je zaujmout, aby se k vám rádi vraceli?
    • Nákupní zvyklosti a potřeby konkrétních spotřebitelských skupin představí přímo jejich zástupci.
    • Zhlédnout videopozvánku

    Yemi A. D.
    Karolína Kamberská
    Míla Knepr
    13:00–14:00

    Oběd

    Příběhy úspěšných maloobchodníků ve videoreportážích

    • Orientace na místní dodavatele stojí za úspěchem chanovické prodejny potravin.
    • Manželé vsadili vše na jednu kartu – obchod s mořskými rybami a kořením vlastní výroby. A určitě udělali dobře – pro ryby k Pospíšilům se jezdí ze širokého okolí.
    • Po rekonstrukci v roce 2014 se měsíční tržby prodejny zvýšily z původních 1,2 milionu korun na 2,3 milionu. Jak toho majitelé dosáhli a jaké jsou další plány rodinné firmy Bálkových?
      Martin Bálka
      Bohumír Bálka
      Milan Pospíšil
      Pavel Mandák

      Dopad remodelingu prodejen na tradiční trh

      • Vývoj českého maloobchodu a jednotlivých formátů
      • Které kategorie jsou pro tradiční trh důležité a které nabízejí největší potenciál?
      • Jaky vliv má přestavba prodejny na její fungování?
      • Příklady úspěšných renovací
      Lubomír Mechura
      15:45–16:00

      Přestávka na kávu

      Posilte svůj vztah se zákazníkem jednoduchým věrnostním systémem

      • Uvažujete o věrnostním programu, ale nevěříte na plastové kartičky? Hledáte něco jednoduchého a bez nutnosti zpracovávat osobní údaje  zákazníků? Inspirujte se!
      • Případová studie zavedení řešení MojeBody v prodejnách Pekáren Blansko
      Libor Hašpl
      Renata Brychtová

      Zvyšte své prodeje v kategorii pet foodu

      • Vyhodnocení spolupráce v oblasti budování kategorie krmiv v síti prodejen Rosa Market
      • Jak využít potenciál tohoto sortimentu a dosáhnout růstu obratu i ve vaší prodejně?
      Pavla Špinlerová
      Ondřej Pokorný
      Petr Podlešák

      Připravte se na novou legislativu v oblasti chlazení

      • Už za dva roky bude zakázáno používat chladicí a mrazicí zařízení obsahující F-plyny s výrazným potenciálem globálního oteplování (GWP).
      • Jaký chladicí nábytek bude možné provozovat i po 1. lednu 2020?
      • Prosazují F-plyny s nízkým GWP a alternativní chladiva. Která vybrat pro vaši prodejnu?
      Radim Baxa

      Alkohol do 18 ne!

      • Obchodníci se stále častěji setkávají s pokusy nezletilých o nákup alkoholu, přičemž jim za takový opakovaný prodej hrozí pokuta až půl milionu korun.
      • Poradíme, jak reagovat na výmluvy či agresivitu mladistvých v takových situacích, a ukážeme si i praktické videonávody.
      • Představení projektu „Člověče, nezlob se!“, zaměřeného na edukaci prodavačů v oblasti legislativy a jejich podporu při kontrole nákupu alkoholu a dodržování zákazu jeho prodeje mladším 18 let.
      Adam Veselý
      Martina Ferencová

      Vyhlášení vítězů soutěží, tombola

      16:00–17:40

      TRADIČNÍ TRH POD LUPOU: SPECIÁLNÍ WORKSHOP PRO DODAVATELE

      JAK ZVÝŠIT EFEKTIVITU A SMYSLUPLNOST LOKÁLNÍCH POP MÉDIÍ?

      • Nefunguje vám POP komunikace tak, jak byste si představovali? Podívejte se na ni z pohledu sémiotiky.
      • Komunikace musí rezonovat s českým spotřebitelem, ne vždy se vyplatí globální hesla.
      • Hádanky do místa prodeje nepatří, nabídněte odpovědi, jednoduchost a výstižnost.
      • Konkrétní příklady a doporučení pro úspěšnou lokální komunikaci na prodejní ploše
      • Výsledky průzkumu POP Sémiotický průvodce
      Andrea Vozníková
      Martin Boček
      Daniel Jesenský

      TRADIČNÍ TRH SE PŘEDSTAVUJE…

      • Poznejte stav a potřeby domácího maloobchodu
      • Jak fungují jednotlivé sítě působící na českém trhu a jak s nimi navázat spolupráci?
      • Tentokrát se představí Družstvo Eso Market a Flop Jih.
      Pavel Cimbůrek
      Jiří Štorch