Kongresu Samoška jsem se zúčastnil již popáté a v posledních letech je pro mě pravidelnou událostí. Je to skvělá příležitost k setkání s obchodními partnery, dodavateli i bývalými kolegy, přičemž networkingový večer díky příjemné konverzaci vždy velmi rychle uteče. Velmi cenné jsou prezentace dodavatelů, které přinášejí novinky z různých kategorií. Konferenční program si tradičně drží vysokou kvalitu, letos mě nejvíce zaujalo téma věrnostních aplikací a následná panelová diskuse. Dokud si Samoška udrží svou dobrou pověst a stabilní účast zástupců, budu se jí i nadále pravidelně účastnit.
Většinou o naší účasti na kongresu rozhoduje program. Tak to bylo i letos. Vyhlédli jsme si několik přednášek, které jsme chtěli vyslechnout. To, co se tady dozvíme, se potom snažíme převést do praxe, tedy zavést do našich potravin. Velmi rád jsem si v tomto ročníku vyzkoušel demo samoobslužné prodejny.
Kongresu Samoška jsme se zúčastnili poprvé s cílem zvýšit povědomí o naší společnosti a navázat nové kontakty. Nejvíce nás zaujala příjemná atmosféra a pozitivní nálada všech účastníků.
Akce má smysl pro každého, kdo chce sledovat nové trendy a získat cenné doporučení pro podnikání. Setkávání s odborníky a sdílení zkušeností je klíčové pro každého, kdo chce v maloobchodě uspět.
Kongres sice nenavštěvuji od samého začátku, nicméně prostřednictvím firmy Alimpex Food jsem se o něm dozvěděla a byla na něj pozvána. A to již je pomalu deset let. Nejezdím sice pravidelně, ale když mám možnost, ráda vyrazím. Vliv na to má i program. Z toho letošního mě například zaujala přednáška na téma samoobslužného provozu prodejen. Vůči tomuto jsem byla velmi skeptická. Nicméně o tom nyní velmi vážně přemýšlím, proto jsem dorazila i letos, abych se dozvěděla více.
Měl jsem tu čest kongres navštívit už po šesté. Cílem je setkat se se zástupci významných obchodníků na tradičním trhu a zároveň navštívit vybrané prezentace. Vždy si vyslechnu prezentaci společnosti NielsenIQ a příběhy úspěšných obchodníků. Obě témata mne zaujala i na letošním ročníku Samošky.
Letošní ročník je pro mě již asi patnáctý. Dopředu si vždy pročítám program, a především tematické složení přednášek. Je pro mě důležité to vědět dopředu. Na místě oceňuji přehlednost. Vše je jasně uspořádané, nechybí navigace a řada informací. Vítám data, respektive analýzy o tom, jak si stojí tradiční trh a jaké budou trendy v následujícím období. Těším se na příští ročník!
V letošním roce to byla na kongresu naše premiérová účast. Naším cílem bylo především představení společnosti a modulárního podlahového řešení pro prodejny zástupcům tradičního trhu. Z programu jsme nejvíce ocenili výstavu vzorové prodejny 24/7, kde jsme mohli odprezentovat naše podlahová řešení, a neformální večerní setkání. To bylo ideálním místem pro navázání nových kontaktů a prohloubení těch stávajících. Samoška je pro vizionáře, kteří hledají nové cesty, jak svoji prodejnu či síť udržet přitažlivou pro stálou, ale i novou klientelu.
Jsem ráda, že jsem se Samošky mohla účastnit. Byla to moje první zkušenost, kterou mi přinesla milá povinnost převzít si recertifikaci značky kvality Tradiční český obchod udělené naší prodejně U Mlékárny. Samotný kongres je velmi zajímavý. Vnímám, že se zde všichni hodně věnují automatizaci prodejen. Sama jsem vyzkoušela možnost nakoupit si v tomto režimu v demo stánku zde přímo na kongresu. Z programu jsem si dala za cíl, že nesmím vynechat přednášku o tom, jak ovlivní nové výzvy v potravinářství maloobchod. Pokud příště dostanu pozvánku, ráda přijedu znovu.
Kongres Samoška nás velmi zaujal. Naším cílem ho bylo poznat a zjistit, zda bude pro naši firmu přínosem. Velmi se nám líbila přednáška s daty od NielsenIQ s porovnáním různých segmentů maloobchodního trhu a zároveň nás zaujalo téma věrnostních programů. Překvapil mě vysoký počet účastníků z tradičního maloobchodu a velmi dobře zvolený diskusní panel. To hodně oceňuji, protože na jiných akcích tohoto typu se to ne vždy dobře podaří. Zde to však bylo nadprůměrné!
Kongresu Samoška se účastním již poněkolikáté. Hodně mě zajímají informace kolem věrnostních programů, digitalizace a samoobslužného provozu prodejen. Proto jsem uvítal zařazení těchto témat na letošní ročník. Sami již provozujeme dvě prodejny v režimu 24/7, ale vítáme i další vylepšení této technologie. Pokud zdraví dovolí, rád přijdu zase za rok.