Po oba dny budete moci přímo na místě navštívit ukázkovou samoobslužnou prodejnu. Vyzkoušíte si, jak funguje nákup v automatizovaném obchodě, a seznámíte se s technologiemi, které umožňují nepřetržitý provoz. Vzorovou prodejnu jsme připravili ve spolupráci se společnostmi P.V.A. systems, RN servis EU a Gerflor.
Jaká je budoucnost českých a lokálních potravin v kontextu rostoucích nároků na udržitelnost a efektivitu? Co přinese evropský tlak na reformu zemědělství a potravinářství, zejména zavádění moderních technologií, efektivního řízení odpadu a snižování emisí? Jak by se měli obchodníci adaptovat na nové legislativní regulace a očekávání zákazníků?
Jak se vyvíjejí prodeje na tradičním trhu a jak si stojí ve srovnání s nadnárodními řetězci? Jakou roli hrají privátní značky a promoční strategie v ovlivňování zákaznického chování? Které kategorie zboží mají největší potenciál růstu a jak se liší nákupní preference napříč regiony? A jaké výzvy i příležitosti přináší oslovení nastupující generace Z, která mění zavedené nákupní vzorce?
Jaké pilíře tvoří základ úspěšného věrnostního programu? Které trendy by měli jeho autoři reflektovat, aby skutečně fungoval, a kterých smrtelných hříchů se při jeho tvorbě vyvarovat? Na které zákazníky zacílit, jak měřit loajalitu a jak zajistit, aby přinášel dlouhodobé výsledky?
Jaké loajalitní programy nejlépe fungují na tradičním trhu a jak mohou mobilní aplikace podpořit jejich efektivitu? Které strategie motivují zákazníky k pravidelným nákupům? Jaké jsou zkušenosti a výsledky konkrétních obchodníků, kteří na trh uvádějí své aplikace? Jak vidí jejich roli a budoucnost? Jsou aplikace jen náhradou letáků, nebo nástrojem pro budování vztahů se zákazníky?
Které programy mohou pomoci obchodníkům financovat automatizaci, digitalizaci nebo energetické úspory? Seznámíte se s informacemi v rámci Obchůdku 2021+, výzvou Technologie pro MAS, programem Nové úspory energie a dalšími podporami. Zazní také podrobnosti o Podnikatelském balíčku, který přináší 22 opatření na omezení administrativní zátěže podnikatelů. Týkají se oblastí energetiky, digitalizace, trhu práce, daní, dopravy či automatizovaných prodejen.
Automatizované prodejny představují moderní cestu k zajištění obchodní obslužnosti venkova. Na trhu se objevují jak franšízy zavedených sítí, tak projekty místních nadšenců, kterým není lhostejná situace v místě bydliště. Zásadní roli při vzniku a provozu těchto obchodů hraje spolupráce s místní samosprávou a využití dotačních programů. O konkrétních zkušenostech budou hovořit obchodníci i zástupci obcí.