uvádí...
27.–28. 1. 2026, Clarion Congress Hotel Olomouc

Cesta k loajalitě: Získejte a udržte věrné zákazníky

29. 1. 2025
11.10–11.30

Cesta k loajalitě: Získejte a udržte věrné zákazníky

Jaké pilíře tvoří základ úspěšného věrnostního programu? Které trendy by měli jeho autoři reflektovat, aby skutečně fungoval, a kterých smrtelných hříchů se při jeho tvorbě vyvarovat? Na které zákazníky zacílit, jak měřit loajalitu a jak zajistit, aby přinášel dlouhodobé výsledky?

Kongres SAMOŠKA
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.