uvádí...
30.–31. 1. 2024, Clarion Congress Hotel Olomouc

Jak nakupuje český zákazník v době inflace: méně, levněji, jinde a jinak

Jakub Špika

Jak nakupuje český zákazník v době inflace: méně, levněji, jinde a jinak

Data společnosti NIQ ukážou vývoj cen prodávaného zboží v České republice a nabídnou srovnání s dalšími zeměmi. Přiblíží reakce Čechů na zvyšující se ceny v obchodech. O jakých šetřících strategiích zákazníci hovoří a jak se skutečně chovají? Jak si vedou konkrétní produktové kategorie v jednotlivých prodejních formátech a jaká jsou specifika tradičního trhu? Jakou roli v těchto prodejnách hrají privátní značky? Dozvíte se také, jak v době poklesu objemu prodejů a snižujícího se počtu transakcí přitáhnout zákazníka, aby nakoupil konkrétní produkt. Chybět nebudou ani informace o tom, jak si stojí jednotlivé prodejní formáty a jak se vyvíjí počet obchodů v ČR.