Digitalizace a automatizace v obchodních procesech a v prodeji
Kde všude v obchodě jsou dnes už nové technologie a přístupy? Jaké jsou aktuální trendy a co se bude v blízké době dále rozšiřovat a... Read More
Dotace na podporu digitalizace prodejen
Nedostatek finančních prostředků brzdí další rozvoj řady podnikatelů. Oblast robotizace, digitalizace a automatizace je však v současnosti předmětem podpor, které směřují i do maloobchodu. Které... Read More
I vesnice si žádá moderní obchod
Zlepšení vzhledu a vybavení, rozšíření prodejní doby třeba zavedením automatizovaného nebo hybridního režimu, to jsou některá z doporučení, která vyplynula z výzkumného projektu Venkoobchod. Jeho cílem... Read More
V budoucnu bude možné porovnat účtenku s namarkovanými položkami
Rozpoznání zákazníka prostřednictvím bankovní identity, napojení provozovny na centrální pult ochrany a dohled kamer, to jsou atributy, které napovídají, že krást v automatizované prodejně se nevyplatí.... Read More
Automatizované obchody rok druhý
Prodejny v režimu 24/7 se postupně zabydlují v různých regionech. Po průkopníkovi tohoto typu nakupování v České republice Skupině Coop se na trhu začínají objevovat také další hráči.... Read More
Rok 2024: je důvod k optimismu?
Vysoké ceny energií a pokles reálných příjmů měly v posledních dvou letech vliv na změnu chování českých spotřebitelů. Začali rekordně šetřit a v investicích byli... Read More
Jak nakupuje český zákazník v době inflace: méně, levněji, jinde a jinak
Data společnosti NIQ ukážou vývoj cen prodávaného zboží v České republice a nabídnou srovnání s dalšími zeměmi. Přiblíží reakce Čechů na zvyšující se ceny v obchodech. O jakých... Read More