Jak ovlivní nové výzvy v potravinářství maloobchod?
Jaká je budoucnost českých a lokálních potravin v kontextu rostoucích nároků na udržitelnost a efektivitu? Co přinese evropský tlak na reformu zemědělství a potravinářství, zejména zavádění... Read More
Růst privátních značek a návrat ke kvalitě
Jak se vyvíjejí prodeje na tradičním trhu a jak si stojí ve srovnání s nadnárodními řetězci? Jakou roli hrají privátní značky a promoční strategie v ovlivňování... Read More
Cesta k loajalitě: Získejte a udržte věrné zákazníky
Jaké pilíře tvoří základ úspěšného věrnostního programu? Které trendy by měli jeho autoři reflektovat, aby skutečně fungoval, a kterých smrtelných hříchů se při jeho tvorbě... Read More
Panelová diskuse: Jak budovat věrnost v digitální době
Jaké loajalitní programy nejlépe fungují na tradičním trhu a jak mohou mobilní aplikace podpořit jejich efektivitu? Které strategie motivují zákazníky k pravidelným nákupům? Jaké jsou... Read More
Příběhy úspěšných obchodníků ve videoreportážích
Provozovatelé tří prodejen nechají nahlédnout pod pokličku svého podnikání.
Rozvoj maloobchodního prodeje v ČR ze strany MPO
Které programy mohou pomoci obchodníkům financovat automatizaci, digitalizaci nebo energetické úspory? Seznámíte se s informacemi v rámci Obchůdku 2021+, výzvou Technologie pro MAS, programem Nové úspory energie... Read More
Panelová diskuse: Obchody 24/7 jako služba pro místní komunitu
Automatizované prodejny představují moderní cestu k zajištění obchodní obslužnosti venkova. Na trhu se objevují jak franšízy zavedených sítí, tak projekty místních nadšenců, kterým není lhostejná... Read More