uvádí...
27.–28. 1. 2026, Clarion Congress Hotel Olomouc

Růst privátních značek a návrat ke kvalitě

Růst privátních značek a návrat ke kvalitě

Jak se vyvíjejí prodeje na tradičním trhu a jak si stojí ve srovnání   s nadnárodními řetězci? Jakou roli hrají privátní značky a promoční strategie v ovlivňování zákaznického chování? Které kategorie zboží mají největší potenciál růstu a jak se liší nákupní preference napříč regiony? A jaké výzvy i příležitosti přináší oslovení nastupující generace Z, která mění zavedené nákupní vzorce?

Kongres SAMOŠKA
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.