uvádí...
7.–8. 6. 2023, Clarion Congress Hotel Olomouc
Prodejna budoucnosti

Prodejna budoucnosti

  • Úsporné technologie, digitalizace, automatizace, regionalita...
  • Jaké jsou hlavní pilíře udržitelného obchodu a které služby se stanou jeho nezbytnou součástí?
  • Projekt Obchod 2030: vize prodejen na tradičním trhu
 

Zákazník tradičního trhu v době (po)covidové

  • Přesun části obyvatelstva z měst na venkov stvořil „nového nakupujícího“
  • Je pro něj důležitá kvalita a udržitelnost, na jakou byl zvyklý ze specializovaných prodejen z větších měst? Upřednostňuje nové kategorie?
  • Jak se změnily preference vlastností prodejen?
  • Který kanál českého maloobchodu je vítězem pandemie?

Večerní party

  • DJ Cliché se po celý večer postará o to, abyste se bavili a případně se hudbou nechali unést i k tanci
  • Nebude samozřejmě chybět prostor pro neformální setkání maloobchodníků, centrál maloobchodních aliancí, družstev, velkoobchodů a dodavatelů, utužení stávajících a navázání nových kontaktů
  • Partneři představí na stáncích své výrobky a služby