Prodejna budoucnosti
- Úsporné technologie, digitalizace, automatizace, regionalita...
- Jaké jsou hlavní pilíře udržitelného obchodu a které služby se stanou jeho nezbytnou součástí?
- Projekt Obchod 2030: vize prodejen na tradičním trhu
Zákazník tradičního trhu v době (po)covidové
- Přesun části obyvatelstva z měst na venkov stvořil „nového nakupujícího“
- Je pro něj důležitá kvalita a udržitelnost, na jakou byl zvyklý ze specializovaných prodejen z větších měst? Upřednostňuje nové kategorie?
- Jak se změnily preference vlastností prodejen?
- Který kanál českého maloobchodu je vítězem pandemie?
Jaký vývoj ekonomiky očekávat v roce 2022?
- Pandemie výrazně zasáhla současný trh, jak se projeví ještě do budoucna?
- Jaká je predikce vývoje cen, inflace a nezaměstnanosti?
- Které další faktory ovlivní podnikání v oblasti maloobchodu?
Prezentace partnerů
- Představení výrobků a služeb partnerů na stáncích
- Ochutnávky novinek, soutěže o zajímavé ceny