uvádí...
27.–28. 1. 2026, Clarion Congress Hotel Olomouc

Pavel Vinkler, MPO

zástupce vrchního ředitele sekce hospodářství, ředitel odboru podnikatelského prostředí a obchodního podnikání a 1. místopředseda Rady kvality ČR

Pavel Vinkler, MPO

zástupce vrchního ředitele sekce hospodářství, ředitel odboru podnikatelského prostředí a obchodního podnikání a 1. místopředseda Rady kvality ČR

Od roku 2005 působí na Ministerstvu průmyslu a obchodu, kde se specializuje na podporu podnikání, strategické plánování a implementaci podpůrných programů, ať už v podobě dotačních programů či finančních nástrojů. Od roku 2006 byl ve funkci vedoucího oddělení konkurenceschopnosti a následně zástupce ředitele odboru. Od roku 2017 zastává pozici ředitele odboru podnikatelského prostředí a obchodního podnikání, kde se zaměřuje na zlepšování podnikatelského prostředí v ČR, snižování administrativní zátěže a rozvoj agendy obchodního podnikání, kvality a společenské odpovědnosti organizací.

Současně od roku 2019 působí jako 1. místopředseda Rady kvality ČR a zástupce vrchního ředitele sekce hospodářství. V posledních letech se věnoval projektům zaměřeným na podporu podnikatelů, digitalizaci plateb v rámci projektu Česko platí kartou, programu Obchůdek 2021+, kompenzacím za zvýšené náklady na energie a realizaci digitálních projektů, jako jsou Databáze informačních povinností, Jednotný portál evidence kontrol a Portál podnikatele. Významně přispívá také k implementaci opatření z Podnikatelského balíčku, který zahrnuje například digitální účtenky, zvýšení limitu pro fotovoltaiku či definici automatizované prodejny (www.stopbyrokracii.cz).

Všechny části programu od: Pavel Vinkler, MPO

Rozvoj maloobchodního prodeje v ČR ze strany MPO

14.30–14.50
Kongres SAMOŠKA
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.