Téměř před 20 lety, ještě během studia, nastoupil do společnosti Nielsen, kde získal regionální zkušenosti v oblasti space managementu a založil oddělení péče o retailové zákazníky pro ČR a SR. Po čtyřech letech přešel do Globusu na pozici market research managera. Byl zodpovědný za marketing a pricing insights integraci do interních systémů firmy, dále za business intelligence a datamining nejen pro zrození a vyhodnocování věrnostního programu Mimiklub, ale také za tvorbu optimálního plánovacího procesu včetně promocí s využitím prediktivních metod. V této roli byl nedílnou součástí category management projektů. Od roku 2012 je zpět v Nielsenu, nejprve na pozici retail services directora pro střední Evropu se zodpovědností za řízení vztahů s obchodníky a budování nových Nielsen řešení pro retail, v současnosti jako retail analytics director pro střední a východní Evropu se specializací na analyticky náročná řešení pro retail a spolupráci s dodavateli v oblastech jako věrnostní řešení, prediktivní analýzy, optimalizace dostupnosti zboží na regálech, cenové a promoční strategie, sortimentní či marketing mix optimalizace.