uvádí...
28.–29. 1. 2025, Clarion Congress Hotel Olomouc

Petr Křiklan

Retail analytics director, Nielsen

Petr Křiklan

Retail analytics director, Nielsen

Téměř před 20 lety, ještě během studia, nastoupil do společnosti Nielsen, kde získal regionální zkušenosti v oblasti space managementu a založil oddělení péče o retailové zákazníky pro ČR a SR. Po čtyřech letech přešel do Globusu na pozici market research managera. Byl zodpovědný za marketing a pricing insights integraci do interních systémů firmy, dále za business intelligence a datamining nejen pro zrození a vyhodnocování věrnostního programu Mimiklub, ale také za tvorbu optimálního plánovacího procesu včetně promocí s využitím prediktivních metod. V této roli byl nedílnou součástí category management projektů. Od roku 2012 je zpět v Nielsenu, nejprve na pozici retail services directora pro střední Evropu se zodpovědností za řízení vztahů s obchodníky a budování nových Nielsen řešení pro retail, v současnosti jako retail analytics director pro střední a východní Evropu se specializací na analyticky náročná řešení pro retail a spolupráci s dodavateli v oblastech jako věrnostní řešení, prediktivní analýzy, optimalizace dostupnosti zboží na regálech, cenové a promoční strategie, sortimentní či marketing mix optimalizace.