uvádí...
24. kongres SAMOŠKA, 21.–22. 1. 2019

Petr Sláma

Head of trade & shopper marketing, Kofola ČeskoSlovensko

Petr Sláma

Head of trade & shopper marketing, Kofola ČeskoSlovensko

Vystudoval Technickou univerzitu v Liberci. Jako strojní inženýr se po ukončení studia realizoval osm let ve strojírenství, aby následně přesedlal do FMCG. Zde začal roku 1993 svoji obchodnickou kariéru. Postupně působil v mnoha zahraničních korporacích na pozicích od obchodního zástupce až po ředitele, a to např. ve společnostech Douwe Egberts, PepsiCo, Staropramen – Bass Brewery, Interbrew, DB Schenker a Kofola. V Kofole působí na různých pozicích od roku 2005 s odskočením si do DB Schenker a opětovným návratem v roce 2011. V současné době řídí trade marketingové, výzkumné a analytické aktivity jako head of trade & shopper marketing.