Pětadvacet let své profesní kariéry věnoval věrnostním programům. Stal se předním expertem na vytváření věrnostních strategií ve střední Evropě. Byl u vzniku Baťa klubu, na němž pracoval od jeho startu v roce 1999 do roku 2010. Dnes je jedním ze tří partnerů společnosti Voxwise. Firma se zaměřuje na zákaznické programy, smart pricing, CRM a vyspělou analytiku marketingových dat.
Jeho zkušenosti úspěšně využily společnosti, které chtěly vymyslet věrnostní schéma od nuly, nebo které prostě potřebovaly využít zkušené oko k vyhodnocení existujícího programu. Své zkušenosti předává formou konzultací, workshopů a kompletních projektů na míru. V roce 2017 obdržel od správní rady Loyalty Academy titul Certified Loyalty Marketing Professional (CLMP). Patří mezi stálé členy poroty The Loyalty Awards.
Podílel se na vytvoření metriky na měření zákaznické věrnosti Net Loyalty Score, kterou společnost Voxwise od roku 2019 úspěšně využila v mnoha desítkách firem v Evropě a na Blízkém východě.