uvádí...
27.–28. 1. 2026, Clarion Congress Hotel Olomouc
Stanislav Rampas

Ivo Klíma

Ivo Klíma podniká v oblasti reklamy a marketingu už 16 let. Jeho aktivity vždy směřovaly k digitálním technologiím a komunikaci. Vybudoval vlastní síť reklamních obrazovek v Česku i...
Read More

Michal Elšík

Už od studií na Vysoké škole ekonomické v Praze se věnuje oblasti marketingové komunikace a výzkumu trhu. Zkušenosti získal při práci na mezinárodních projektech jak v...
Read More

Daniel Jesenský

Aktivně působí již 24 let v oblasti marketingu, POP a in-store marketingové komunikace. Kromě dlouholeté pozice jednatele společnosti Dago (dodavatel in-store marketingových řešení) je viceprezidentem...
Read More

Ivo Toman

Ivo Toman je zakladatelem mezinárodní společnosti Taxus International. V roce 1988 absolvoval VŠLD ve Zvolenu. Později se začal zajímat o prodej, marketing a aplikovanou psychologii. O svých...
Read More

Zdeněk Skála

Zdeněk Skála zahájil svou profesní dráhu v roce 1994 ve výzkumné a poradenské společnosti Incoma, která se v roce 2000 stala součástí celosvětové skupiny GfK. Začínal...
Read More

Marian Jurečka

Vystudoval Mendelovu zemědělskou a lesnickou univerzitu v Brně, obor rostlinolékařství. V roce 1999 se stal členem strany KDU-ČSL. Působil jako vedoucí distribučního střediska agrochemie společnosti Lukrom...
Read More
Kongres SAMOŠKA
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.