uvádí...
28.–29. 1. 2025, Clarion Congress Hotel Olomouc
Stanislav Rampas

Ivo Klíma

Ivo Klíma podniká v oblasti reklamy a marketingu už 16 let. Jeho aktivity vždy směřovaly k digitálním technologiím a komunikaci. Vybudoval vlastní síť reklamních obrazovek v Česku i...
Read More

Michal Elšík

Už od studií na Vysoké škole ekonomické v Praze se věnuje oblasti marketingové komunikace a výzkumu trhu. Zkušenosti získal při práci na mezinárodních projektech jak v...
Read More

Daniel Jesenský

Aktivně působí již 24 let v oblasti marketingu, POP a in-store marketingové komunikace. Kromě dlouholeté pozice jednatele společnosti Dago (dodavatel in-store marketingových řešení) je viceprezidentem...
Read More

Ivo Toman

Ivo Toman je zakladatelem mezinárodní společnosti Taxus International. V roce 1988 absolvoval VŠLD ve Zvolenu. Později se začal zajímat o prodej, marketing a aplikovanou psychologii. O svých...
Read More

Zdeněk Skála

Zdeněk Skála zahájil svou profesní dráhu v roce 1994 ve výzkumné a poradenské společnosti Incoma, která se v roce 2000 stala součástí celosvětové skupiny GfK. Začínal...
Read More

Marian Jurečka

Vystudoval Mendelovu zemědělskou a lesnickou univerzitu v Brně, obor rostlinolékařství. V roce 1999 se stal členem strany KDU-ČSL. Působil jako vedoucí distribučního střediska agrochemie společnosti Lukrom...
Read More