Daniel Džmuráň, EEIP
Daniel Džmuráň je absolventem Institutu ekonomických studií Univerzity Karlovy v Praze. Celou svou kariéru se věnuje oblasti ekonomiky a podnikových financí. Dříve působil v auditu... Read More
Richard Piluša, Spotřebitelský panel, GfK Czech
Richard Piluša vystudoval marketing na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Ve společnosti GfK pracuje od roku 2008. Stará se o portfolio významných FMCG klientů spotřebitelského... Read More
Kamila Halačková, NielsenIQ
V rámci společnosti NielsenIQ je Kamila Halačková odpovědná za spolupráci s předními českými a slovenskými řetězci v oblasti potravin i drogerie. Pomocí pokročilých analýz prodejních... Read More
Lenka Sobočan, NielsenIQ
Během svého čtyřletého působení ve společnosti NielsenIQ si Lenka Sobočan prošla různými pozicemi od konzultanta až po lídra týmu. Momentálně má na starosti rozvoj strategických... Read More
Miroslav Singer, Generali CEE Holding
Miroslav Singer po ukončení studia na Vysoké škole ekonomické v Praze (obor matematické metody v ekonomii) pokračoval na doktorandském studiu University of Pittsburgh, kde v... Read More
Josef Hájíček, Jednota s. d. v Uherském Ostrohu
Josef Hájíček vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, Obchodní fakultu se zaměřením na vnitřní obchod. Od roku 1977 působí ve spotřebním družstvu Jednota v Uherském... Read More
Lukáš Němčík, Skupina Coop
Vystudoval Karlovu univerzitu v Praze a George Washington University ve Washingtonu – ekonomické a sociologické obory. Pracovně se věnoval rozvojovým projektům a marketingu. Od roku... Read More
Tomáš Pokorný, Konzum, o. d. v Ústí nad Orlicí
V roce 1997 ukončil studium na Obchodní akademii v Chocni. Své první pracovní zkušenosti získal v pobočkách České spořitelny ve Vysokém Mýtě a ve Svitavách. V roce 2002 přešel... Read More
Daniel Buryš, Kofola ČeskoSlovensko
Daniel Buryš promoval v roce 1993 v oboru automatizované systémy řízení na Vysoké škole báňské – Technické univerzitě Ostrava (VŠB-TUO). V roce 2008 absolvoval také... Read More